sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Pleci?

          Şi tu vei pleca? Am crezut că tu esti o excepţie...că ai sa fii singura persoană care nu va pleca de aici... Si de ce acum? Acum, cand  este nevoie de prezenta ta?  Inţeleg...asa trebuia să se intâmple, asa a fost să fie, de fapt asa este viata! Si tu totusi ai fost o excepţie...da... chiar ai fost...pentru că tu,  tu ţi-ai luat ramas bun când ai plecat, ai spus pentru ce pleci...pentru ce mă lasi singură...
         Daca sunt suparata? Nu, nu sunt! Doar tristă si mâhnita, chiar nu sunt...o sa fiu bine crede-mă...asa se intampla in viată!
         Continuă sa te duci acolo unde este nevoie de tine, nu te opri pentru mine...doar sa te gândesti la mine, sa-ţi fie dor de mine si să nu uiţi nici un lucru, nici o amintire... Chiar tu ai spus că pleci pentru puţină vreme...

13 comentarii:

  1. :) Ne ingrijorezi...:)
    Dumnezeu iti daruieste prin noi iubirea si prietenia de care ai nevoie ca sa iti fie bine...
    Desigur acestea sunt asemenea unui dar care trebuie sa fie si ridicat de cel caruia ii este destinat...
    Dumnezeu vrea sa vindece si sa inunde sufletul tau luminos cu iubire si fericire...
    Spune-i da si cheama-L sa iti fie aproape.. :)
    Te iubeste negresit si vrea sa te rasfete jucandu-se cu tine si daruindu-ti ceea ce ai nevoie ca sa cresti frumoasa in Lumina si Vointa Lui si mai ales in Iubirea Lui!
    O duminica minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. despartirile...trebuie privite ca un nou inceput....depinde de cine te desparti...depinde unde pleaca....pentru cat timp....offf..greu...o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceea ce am eu de spus:”PĂRĂSITĂ, DAR NU ȘI UITATĂ!”

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! Blogul tau a fost nominalizat pentru premiul: " Cel mai bun blog" oferit de Un bulgare de lumina, si in urma voturilor ai primit Premiul 1 Cel mai bun blog. Sper sa iti placa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta imi place si nici nu ma asteptam sa castig tocmai eu...

      Ștergere
  5. Astazi am gasit blogul tau si tot ce pot sa spun este : Ai un blog superb^^.

    Revenind la aceasta postare:
    Eu cred ca unele lucruri se intampla in viata pentru a ne face mai puternici pe viitor :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Woaw...foarte frumos, felicitari pt postare si sa continui sa scrii tot asa de frumos..unele lucruri le intaresc pe cei care le citesc si sunt un spijin pntru cei cazuti..succes..:*

    RăspundețiȘtergere