luni, 9 aprilie 2012

Doamne, sa nu taci niciodata!

Sa nu taci Doamne, cand plang...
Sa nu taci Doamne, cand te intristez...
Sa nu taci Doamne, cand pacatuiesc...
Sa nu taci Doamne, cand nu mai iubesc...
Sa nu taci Doamne, cand vreau sa renunt...
Sa nu taci Doamne, cand ma manii...
Sa nu taci Doamne, cand am nevoie de cercetare...
Sa nu taci Doamne, cand ma clatin...
Sa nu taci Doamne, cand mint...
Sa nu taci Doamne, cand tac...
Sa nu taci Doamne, cand vorbesc prea mult...
Sa nu taci Doamne, cand am nevoie de Tine in viata mea...
Sa nu taci Doamne, cand nu ma mai rog...
Sa nu taci Doamne, cand te strig...
Sa nu taci Doamne, cand am nevoie de iertare...
Sa nu taci Doamne, cand am nevoie sa-mi vorbesti...
Sa nu taci Doamne, cand am nevoie de dragostea Ta...
Sa nu taci Doamne, cand am nevoie de binecuvantarea ta...
Sa nu taci Doamne, cand am nevoie de aprobarea si parerea ta...
Doamne, sa nu taci NICIODATA!

11 comentarii:

  1. Eu chiar cred ca nu tace... Vorbeste prin stele, prin pasari, prin lacrimi sau prin dimineti...
    Important e ca noi sa ascultam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai are si momente cand TACE...

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu mai are si momente cand tace - si atunci cand o face , o face tot pentru noi ...sa ne dam singuri seama de ceea ce am facut si unde am gresit .
    Dar El tot timpul va fi langa noi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord cu tine...si e buna tacerea asta...chiar daca nu e placuta...

      Ștergere
  4. Ce frumos si inspirat vorbiti, sunteti copiii Lui binecuvantati!
    Astfel de rugaciuni ii sunt foarte placute. Si apoi va veni un moment cand ne vom regasi in Tacere deoarece tacerea este superioara si anterioara Cuvantului...
    Cine ar putea sa mai spuna ceva in prezenta lui Dumnezeu... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ``Taci inaintea Domnului`` imi place mult acest verset...dar e si mai rau cand El alege sa taca.

      Ștergere
  5. nu nu, nu tace!!! El nu doarme niciodata! Vede si aude tot!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii cand tace Dumnezeu? Cand nu mai vrem sa-L auzim...
    Bucurii iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oare , meritam ca EL sa nu taca ?

    RăspundețiȘtergere