duminică, 17 iunie 2012

Timpul trece ORICUM, dar cum trece? ORICUM?


Timpul tace si merge mai departe!

       Chiar stateam si ma gandeam ce repede trece timpul...ma sperie viteza cu care se misca. El nu sta de vorba cu noi, nici macar nu ne cere parerea. Adevarul este ca am devenit prizioneri ai timpului. Timpul a pus stapanire pe noi. Timpul a devenit un idol pentru noi pentru ca ne lasam condusi de timp, pentru ca suntem implicati doar in circumstantele timpului.     
      Am cules niste ganduri care ne pun pe ganduri... care ne aduce inca o data aminte ca timpul e necrutator si pentru a stii ce inseamna viteza lui, cum sa il pretuim mai mult, pentru ca fiecare clipa trebuie traita cu un scop anume.




Timpul aduce un zâmbet şi tot el îl poate şterge de pe buze.
  • Timpul schimbă oameni.
  • Timpul are grijă ca fiecare dintre noi să aibă momentul său de strălucire.
  • Timpul este cel ce “face oameni mari din nişte copii”.
  • Timpul este cel ce usucă lacrimi, fie ele de fericire sau tristeţe.
  • Timpul slăbeşte sau întăreşte relaţiile dintre oameni.
  • Timpul ne “ajută” să uităm.
  • Timpul trece, deşi uneori ne-am dori să se oprească măcar puţin.
  • Timpul ne reaminteşte că viaţa este efemeră.
  • Timpul ne reaminteşte că nu suntem nemuritori.
  • Timpul ne înveseleşte.
  • Timpul ne întristează.
  • Timpul este de partea noastră.
  • Timpul este împotriva noastră.

35 de comentarii:

  1. Timpul... nu timpul face toate acele lucruri, ci oamenii. Oamenii se strica si se repara, singuri sau reciproc. Timpul este doar o masura...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de acord cu tibi!:D timpul nu exista:)

      Ștergere
    2. Si atunci noi de ce existam? daca zici ca nu exista timp.

      Ștergere
  2. De zici ca nu face toate lucrurile? Mie mi se pare ca depindem de timp. E adevarat noi le facem pe toate, dar timpul isi spune cuvantul, daca nu ar fi el nici nu am putea sa le facem. Eu asa cred.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da... poti trai o mie de ani fara sa faci ceva bun sau poti trai o zi in care sa faci tot ce conteaza pentru tine. Nu timpul este limita...

      Ștergere
    2. Pai atunci de ce nu putem sa facem cutare sau cutare lucru? ``Azi nu pot ajunge acasa la timp, pentru ca seful vrea sa lucrez peste program. ``Iarta-ma ca am intarziat.`` Etc. Toate astea nu sunt limitari? Daca nu am fi limitati am putea sa le facem pe toate fara nici o rezerva din partea timpului.

      Ștergere
    3. Daca plecai la timp, ajungeai la timp. Nu e vina sefului ca tu ii accepti propunerile si toate astea sunt propriile noastre limitari. Daca am avea curajul sa spunem "NU" uneori, nu am mai fi limitati... dar ne este teama de unele lucruri.

      Ștergere
    4. Cred ca si teama e de vina...cate putin din toate.

      Ștergere
    5. Tu singura ai spus ca timpul trece oricum :)

      Ștergere
    6. Oricum trece, dar important e cum trece.

      Ștergere
    7. Gresit. Important e cum il lasi sa treaca :)

      Ștergere
    8. Si asta e, nu zic ca nu...dar e important cum il lasi sa treaca. Oricum timpul are si partile lui bune.

      Ștergere
    9. Cam care ar fi acelea?

      Ștergere
    10. Timpul imi reaminteste ca sunt trecatoare, ca suntem trecatori. Pentru mine asta e un avatntaj din mai multe puncte de vedere, suna ciudat, dar...

      Ștergere
  3. Timpul ne fura persoanele dragi noua..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Lexii, imi pare rau draguta, fiecare trecem prin asta.

      Ștergere
  4. Timpul ne este prieten nu dusman , asta daca stim sa il apreciem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt de acord cu tine, nu cred ca am spus ca ne este dusman.

      Ștergere
  5. Dar oricum viata aceasta nu e decat prefata la cea viitoare si netrecatoare... Nu cred ca trebuie sa facem multe, putine si bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept viata viitoare cand nu o sa mai depindem de timp sau sa trecem noi prin timp. Oricum comentariile voastre ma ajuta sa-mi formez o noua conceptie despre timp.

      Ștergere
  6. Ca sa mai adaug ceva, "Se spune ca timpul trece. Timpul nu trece niciodata. Noi trecem prin timp!". Asta a fost spusa de G.Ibraileanu. :)
    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La remarca asta recunosc ca nu m-am gandit, adica e ceva intresant si de gandit. Multumesc!

      Ștergere
  7. Vai..cât mă regăsesc în postarea ta!

    RăspundețiȘtergere
  8. timpul face parte din noi!timpul exista prin noi la fel cum noi existam prin timp!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos ai scris... şi frumos te-ai jucat cu cuvintele.

    PS: De ce nu pot comenta ca "anonim", respectiv cu nume/adresă URL? Că am blog pe wordpress (simplu.mixnet.ro) dar e pe domeniul neu aşa că nu mă pot folosi de opţiunea wordpress (care-i pentru wordpress.com). Corectează-ţi setările... :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi este foarte greu sa citesc postarile in acest format,
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere